Men titta vad jag hittade här då!

Jag har hittat "Eclipse"-räknaren på Hannas blogg. Tänk, 205 dagar kvar! Jovisst, det är långt kvar. Men de dagarna kommer gå snabbt! Eller, det tror jag. Självklart kommer man längta! Jag tror att det kommer vara 15-årsgräns på Eclipse eftersom att det innehåller en hel del grova scener. Jag tror att filmen kommer bli lite värre än vad New Moon var. Om man tänker på Victoria, en hel del "älskscener" eller vad man ska kalla det och ännu mer spänning. Men man kan alltid hoppas på att det blir 11-årsgräns iallafall.
Jag ser mest fram emot scenen tältscenen med Edward, Bella och Jacob. Det blir intressant. Och så ser jag fram emot till scenerna där Jasper och Rosalie berättar sina historier för Bella. Åh, gud vad jag längtar!

Bild från Google. Absolut bästa boken ur The Twilight Saga!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, tack för länkningen!

2009-12-06 @ 23:45:57
URL: http://hnajool.blogg.se/
Postat av: Frida

Yohoo jag tkr oxxå eclipse e bäst i twilight sagan längtar som fan du o jag ska ju fan gå hehe :D :P

2009-12-09 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0