Mitt 2009

2009 har varit ett underbart år! Har dock inte fått nya vänner (som många ser såhär: Om man får mer vänner får man mer status.. blablabla), men jag har kommit i bättre kontakt i de vänner som jag har. Är otroligt nöjd!

Från januari till slutet av feburari var jag den "udda", men det gick över från början av mars då jag började läsa Twilightböckerna. I april så var jag nog som lyckligast i skolan eftersom att jag kom över Johan Palm-skiten och skapade ett nytt beroende, Twilight. Därifrån till juni var det äntligen sommarlov. Det sommarlovet jag hade längtat till! Sommarlovet var fantastiskt skönt. Jag stekte, solade och badade med kompisar, som är det bästa jag vet på sommaren. Faster och kusinen från Irland kom över och det var jättekul. Michael Jackson dog, så jag såg på ceremonin och en och en annan tår föll ner. Sommarlovet var en tid att minnas! I september kom jag ännu mer i kontakt med mina vänner. Jag försökte öppna mig och vara mer social. November fyllde jag år. Det var en ganska sur födelsedag eftersom att vissa klasskompisar gav mig ingen respekt. Men mot kvällen blev det bra. Fick då min mobil (som fungerar nu, yaay!). Gick även på New Moon med Frida, som var verkligen en dag att minnas. Vi två grät, skakade, var peppade på biografen och för. 23 November is tha shiat! December, som är denna månad, blev en sjukt bra månad. Jag är väldigt nöjd över att jag återupptog kontakten med tjejerna som jag nästan tappade med. Återupptar ett steg högre kontakten med Linnea. Julafton var helt underbart, tackar och bockar för alla paket och vilken kväll det blev!

Jag älskade det här året, och kommer nog drömma mig bort för att minnas alla stunder. Man får hoppas på att 2010 blir lika bra och hoppas på att ingen kommenterar om att jorden går under, för det kommer den säkerligen inte att göra heller. Säger som Zenobia: År 2013 ska jag se på 2012 och bara skratta :) Men man måste tro på hysterin litegrann för att vara beredd på att det kan hända.

Nyårslöfterna i år blir: Satsa ännu mera i skolan, sitta vid datorn mindre (men kommer självklart vara uppdaterad iallafall) och satsa på bloggen. De nyårslöfterna håller jag. Blir nog mycket enklare än godisförbudet förra året som sprack ;)

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0