Nyvaken och strax att göra ordning sig till simträning

Godmorgon!

Jag hoppas att ni har sovit gott. Det har nämligen inte jag. Jag kände hela natten att någon var i mitt rum och stirrade på mig. Någon docka som liknade en skugga *ryser*. Och så var hela nattdrömmen förstörd på grund av det. Men iallafall, jag är vaken nu och gör inte alls mycket än att bara sitta vid datorn. Snart ska jag göra mig i ordning för simträningen, dessutom tror jag att det blir ett Luciatåg där nere. Det är väl Lucia idag ? Hmm.. min lussebulle-dag! Mjo, det blir väl kul att träna. Min kondition har ökat och då är det bara öka på den ännu mera. Jag vill inte flåsa som en kossa heller ;)
Efter simträningen ska jag hem för att städa mitt rum. Varje gång jag städar mitt rum, blir det kaos varje gång! Varför samlar jag alla onödiga saker på skrivbordet ? Inte så organiserad är jag. Och efter städningen ska jag försöka sälja dem där korvarna igen, familjerna var inte hemma sist jag knackade på. Ska även sälja polkagrisar och lotter. Ska även fråga pappa ifall jag kan baka lussebullar (utan russin förstås, föredrar icke det.). Det är ju Lucia idag, så why not ?
Blir det några lussebullar hos dig idag ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0