Onsdag - 8 dagar kvar till julafton

God eftermiddag, mina käraste läsare! ;)

Jag hoppas att ni har haft en lika bra skoldag som jag har haft. Svenskaprovet antar jag att det gick bra på. Det var ganska svårt med någon grammatik, men det gick väl bra. Vi fick även tillbaka matteproven, där kan jag inte säga att det gick bra. Men jag blev iallafall godkänd! Det behövs inte att avslöja resultatet, godkänd blev jag iallafall! På tyskalektionen såg vi klart på filmen. Den är så bra!! Ska antagligen hyra den nu i helgen or something. Och på hemkunskapen skulle man bara gå in i salen för att visa närvaro och sedan gå hem. Skönt med en kort dag. Jag började 9:10 och slutade kanske.. 13:30. Jag älskar alltid veckan innan jullovet eller sommarlovet, därför att då har man knappt några läxor och det är bara "lugna" lektioner. Über-skönt!
Sandra, som är en lyckobarn har julavslutning redan på fredag. Hrmf.. men hon ska följa med mig till skolan på måndagen, för att vara med mig. Se hur skolan ser ut, umgås med mig. Haha! Och även ska hon följa med mig på min julavslutning. Jag vet inte om jag ska längta eller inte. Planen är bara ett "kanske", så om man längtar alldeless för mycket kan man bli besviken :)

Det är 195 dagar till Eclipse. Bannemej vad tiden går fort när man inte gör någonting! Väldigt svårt att veta vem jag ska gå på premiären med. Står mellan Sandra, Frida och Yane. Men vem vet ? Det är 195 dagar kvar, och alltid kan man skaffa sig nya vänner eller gå med någon annan ? Vi får se, det är inte bra att bestämma sig i förväg.

Jag har hittat säkert.. världens bästa låt! Jag har inte nämt ett av mina favoritband på bloggen, men nu så. You might not be surpised. Ni har hört en hel del gånger att jag tycker tyska är kul, bra.. och allt annat. Ni vet vilket band jag syftar på ? Tokio Hotel, of course ;)

Tokio Hotel - World behind my wall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0