Shopping, shopping och ännu mera shopping!

Mellandagsrean har väl slagit till hårt för mig. Jag drog ju ner till centrum och hittade en massa. Köpte byxor, en långärmad tröja och en kortärmad, och en sjal. Åt lunch på Subway och köpte en Kalle Sprätt-dricka. Riktigt kulig dag!

Och vet ni vad ? Jag har fått min keyboard! Haha, jag är så himla överlycklig och kan nog spela på den resten av kvällen! Pappa köpte först en gitarr till Rasmus för 500:- och sedan frågade han mig ifall jag var säker om jag ville ha en keyboard, varför skulle jag inte vara säker ifall jag har gått runt och sagt det hundra gånger ? Självklart ville jag ha den!

Kände mig som "pappas flicka" idag. Haha, känner mig ganska.. bortskämd på något sätt :)


Sjalen - 129:- från Lindex

(Dålig bild) Långärmad randig tröja 149:- (rea 50% = 74,50) från Gina Tricot

"Everyone needs an Edward"-tröja 99:- från NewYorker

Jeans 399:- från NewYorker

Slutligen mitt keyboard 995:- från Hobbex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0