Sleepover och snart dags för mig att träna

Godmorgon på er, mina dunder-underbara läsare!

Jag var ganska ouppdaterad igår kväll, men då var jag med Sandra och dessutom sov hon över hos mig. På kvällen såg vi på blandannat Robinson och någon film som hette Hajen. Hajen-filmen var hur tråkig som helst, jag fattade inte varför vi såg på hela. Jag höll på att somna! Men vid kvart i ett-tiden gick vi och la oss, så nu är vi pigga och vakna igen! Jag ska alldeless strax göra mig i ordning för simträningen som börjar 13:45. Jag måste höra med huvudtränaren ifall jag får byta till en enklare grupp eftersom att min grupp simmar många längder och det känns som om man inte får vila. Om man har simmat 200 meter snabbt, så ska man göra det igen. Det är väldigt tufft! Så jag ska höra med pappa. Efter simträningen ska jag ringa Sandra igen. Jag har ändå inget annat för mig. Kanske sälja våra polkagrisar ? Jag lyckades sälja två igår, das ist gut!

Men nu måste jag nog packa för simträningen, eller något. Ska försöka hålla mig uppdaterad som möjligt!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej, lycka till :D

jag svarar på kommentarer :)

2009-12-06 @ 12:55:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Åh, så tråkigt :/ Hoppas snön kommer snart :D

2009-12-06 @ 12:55:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0