Tack, mamma för pengarna.. men hon glömde.

Tommy har nu kommit hem från resan och han gav mig ett kuvert från mamma med femhundra kronor i. Jag tackar för det. Och tackar för omtanke. Resten av kvällen ska jag vänta på julaftonen. Haha, nej. Kanske inte. Jag ska iallafall vara social med Tommy, tills han och hans kompis ska ut. Ska även vara social med teven. Åh, längtar som bara den till morgondagen! Glöm inte Kalle Anka klockan 15 ;) Får även inte glömma "Kan du vissla Johanna" som man har sett i alla år. Nyfiken på vad jag får i julklapp, hoppas på pianot eftersom att jag alltid har önskat mig ett. Men it doesn't matter om jag inte får ett imorgon, jag har ju själv pengar ;)

Jag loggar in på bloggen imorgon, så får ni läsa hur glad jag är imorgon ;) Julafton! "Dopparedagen", inget mer "dan före",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0