Tommy åkt hem

Godmorgon på er, allesammans.

Jag vaknade för en stund sedan då Tommy sa att han skulle åka hem igen. Men han skulle komma tillbaka efter några veckor, då har man någonting att längta till! Jag kände ändå en lättnad över att få sova i mitt rum igen, så jag klev upp och städade rummet direkt. Bytte tillochmed till nya lakan. Jag har legat så obekvämt de senaste nätterna och jag har inte kunnat sova. Tog ungefär en timme för mig att sova ordentligt. Uhh, jobbigt. Dessutom hatar jag Rasmus rum. Smutsigt, dammigt, äckligt.. Uhh.. Skönt att få tillbaka sitt rum, men surt att Tommy åker hem.

Jag ska ta en dusch och klä på mig innan jag ringer Linnéa igen. Jag vet inte vad vi ska göra, har sån himla lust att dra ner till Rusta :'D
Jag minns när jag, Linnéa och Sandra gick dit i somras. Det var en bit att gå och jag var den enda som inte klagade eller flåsade. Linnéa och Sandra klagade en hel del: "Är vi inte framme snart ?", "Jag orkar inte gå".. Haha, minnen, minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0