Vaknat. Ska duscha. Simträning.

Snön bara forsar ner utanför mitt fönster! Och att ta bussen till simträningen kommer kännas en aning jobbigt. Om man inte har hört att det har blivit kaos på vägarna den här veckan, tänk om bussen trillar ner för ett dike eller inte kan bromsa ordentligt så den kör rakt in i en annan bil ? Herregud, hoppas att han har vinterdäck på sin buss!

Men innan simträningen måste jag duscha. Mitt hår blir lätt fettigt, och det kliar som satan nu! Antingen är det mjäll, eller värsta fall löss. Kanske får be pappa köpa en luskam för säkerhetens skull. Men jag behöver något tips från er. Har ni något tips mot fett hår ? Skulle uppskattas om ni visste. Det är bara att lämna en kommentar, så läser jag det. Och skickar en gullig kommentar tillbaka!

Nej, nu är det dags för duschen för mig! Sedan något gott att äta innan simträningen. Hörs!

Just det - det är den 4:e advent idag!


- Utanför mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0