Fritidsgården iallafall.

För det första, måste jag be Sandra om ursäkt. Jag skyllde litegrann på henne, men vi gick iallafall till fritidsgården. Dessutom var det inget stormöte. Det var mer som hänga litegrann med kompisarna, ha lite kul och så. Jag umgicks mest med Sandra eftersom jag inte känner de andra tjejerna lika mycket. Men faktiskt gjorde vi tjejer modellera tillsammans. Jag gjorde en grön julklapp med röda snören och jag blev inte alls nöjd med den! Men det var kul och jag kunde snacka med tjejerna. Längtar som bara den till nästa "möte" eller vad man ska kalla det. Dessutom längtar jag ihjäl mig till skidresan till Hassela. Åh, vad kul!

Förlåt, Sandra bästavän ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0