Måndagmorgon

Guten Morgen, alle Leser.

Jag börjar få igång tyskan litegrann. Men detta behöver jag inte översätta, eller hur ? Haha. Godmorgon på er, jag hoppas att ni har sovit gott. Det har jag iallafall. Jag sov vid 23-tiden, jag såg på Troja på tv3. Sjukt bra film! Lite blodigt, men spännande och jättebra. Så ställde jag klockan på 6:40, så man har lite tid till att blogga. Jag är redan klar. Jag har duschat, klätt på mig och redan ätit frukost. Jag ska gå snart, det är ganska lång tid kvar. Så istället lyssnar jag, med låg volym på Muse's låt "Starlight". Mjo, dem är bättre än vad jag egentligen trott. Jag känner endast till låten "Supermassive Black Hole". Men jag har gått in en hel del på Hanna's blogg, och "Starlight" är den första låten som dyker upp. Sjukt bra!
Idag slutar jag 15:15, idrott som sista lektion. Nu ska jag banne mig ta med mig gympakläder! Jag orkar inte gå på promenader eller sitta i bibblan för att göra en uppgift. Man får hoppas på en bra idrott, inte karate eller Tai Kwondo igen. Då dör jag, antar jag. Hinderbana kanske ? Åh, jag har tyska idag. Mums! Haha, jo. Det är kul egentligen. Och så har jag slöjd, där ska jag försöka göra klart min misslyckade minihylla.
Jag har tydligen NO-förhör i veckan om syror och baser. Bl.a ska man kunna vissa kemiska förkortningar som: NaOH- är Natriumhydroxid. Och man ska kunna vissa faror som finns i syror och baser. Bäst att ta hem häftet idag!

Jag hoppas på att ni också får en bra skoldag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0