Nyduschad

Eftermiddag nu och har klivit ur varmduschen. Jag blev fast där inne i ungefär 30 minuter, haha. Så skönt nu i kylan! Fortfarande har jag ingen aning vad jag ska fortsätta dagen med. Kanske hitta på någon danskoreografi ? Men då behövs en enkel låt (men måste vara bra!) Har ni några bra smaklökar till musik ?

I don't know, actually. Sitter just nu och lyssnar på Taylor Swift låtar, Fearless spelas nu. Efteråt tar jag mig i kragen och lyssnar på någon Tokio Hotel låt, det var länge sen sist! Ready, set, go är bra. Maybe Spring Nicht ? Haha, fortfarande vet jag inte.

Vad ska ni göra idag ?

'
Dagens ospeciella outfit:
Mysbyxor och linne. Båda två vet jag inte vart jag fick dem ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0