Rubrik saknas

Jag börjar få brist på rubriker idag. Men iallafall, jag har nyss kommit hem från badet med älsklingen min. Vi badade i tre timmar, men vi tycker fortfarande att Fyrishov är bättre. Vi åkte mest ruschkanorna och "vågcirkeln". Annars var det bubbelpoolen som gällde.
Det var småglin, kanske 9-10 år som var i bubbelpoolen med oss. De snackade om saker och ting. Puschade då och då brösten också, vi två tyckte att de var löjliga. Och vi kom in i samma bastu som dem, trodde att de var lika tuffa som oss. Och vi hade våra skåp intill dem. De började blänga och snacka en massa skit om oss! De pekade på oss, viskade till varandra, snackade en massa skit. Förlåt för våran skönhet är mycket bättre än eran. Förlåt för att vi har högre status än er. Småglin.

Men just nu gör jag inte mycket. Lyssnar på Black Eyed Peas - Meet me halfway. Sjukt bra låt som man inte kan sluta lyssna på. Snart ska jag julpynta huset. Pappa får skaffa några ljusstakar, brist på dem också! Blir glittrigt och julmysigt här hemma! Därefter.. vet jag inte vad jag ska göra. Nörda datorn och kolla sedan på teve. Hmm.. undra vad det är för teveprogram idag. Man får hoppas på något bra!
Julmarknad imorgon, som jag och fritidsgården ska anordna, det får inte jag glömma!


Absolut inte den bästa bilden jag någonsin tagit. Men någongång måste man bjuda på sig själv! ;)


Kommentarer
Postat av: Zenobia

har du möjligt vis på dig "i went insane" tröjan :)

2009-11-28 @ 21:41:20
URL: http://fflumigaste.blogg.se/
Postat av: Frida

haha första gången du hörde den låten med mej sa du nja den e sådär o nu bah älskar du den haha ;) <3

2009-11-29 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0