Simträning

Godmorgon!

Jag vaknade, eller blev väckt för någon stund sedan. Jag måste ha väckarklockan på söndagar eftersom att jag har simträning. Om jag inte har den på blir det stressigt för mig. Så jag ställde klockan på 9:10.
Jag har inte ätit någon frukost ännu, men ska göra det snart. Det får serveras rostade mackor med Oboy'. Mums! Och sen är man redo för simträningen. Tråkigt nog jobbar pappa och kan inte skjutsa mig till träningen. Jag får antagligen gå i mörkret. Simträningen håller på från 13:45 till 15:00. Jag kan chansa på att det blir mörkt efter träningen, men då är det bara att gå nära trafiken. Jag hatar mörker. Mörker + idioter = sant. Därför vill jag helst att pappa ska vara ledig idag. Men antagligen kommer jag överleva utan övergrepp.

Vad ska ni göra idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0