Van Helsing 21:00 TV6

Jag antar att några blir lite skeptiska över filmen som visas på TV6 ikväll klockan 21. Men då säger jag till er: Se på den! Van Helsing är en av de bästa filmerna jag har sett och jag rekommenderar den starkt till allihopa i alla smaker.



Det handlar om en man vid namn Van Helsing. Han har fått ett uppdrag att han ska åka till Transylvanien för att döda Dracula. Han får hjälp av prinsessan Anna Valerious, som har förlorat sin familj som Dracula har dödat. Det finns många hinder - ett är Draculas tre brudar, Marishka, Verona och Aleera. Två är varulven. Det blir ett uppdrag som blir alldeless för svårt, hur ska de ta sig igenom det här ?

Kommer ni se ? Jag kommer sitta bänkad i två timmar, struntar i att
det är skola imorgon!

Kommentarer
Postat av: victoria

svarat på frågan du ställde nu, kraam

2010-04-14 @ 20:59:18
URL: http://andaras.blogg.se/
Postat av: Malin

tycker den filmen är bra :) kram

2010-04-14 @ 23:43:36
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0