Fest - men ingen efterfest *S*

Är hemma från festen nu. Satan i gatan vilket drag det var! När 1-2 klasserna kom så dansade allihopa, ingen bangade ur. Vi som arrangerade festen behövde inte dansa så himla mycket för att locka dit andra på dansgolvet. Men när 4-6 klasserna kom så satte alla sig ner. Hmm.. inte ovanligt. Så vi som arrangera fick dansa så att svetten rann ner för pannan, men det var kul! Vi hade även tävlingar - limbo och dansstopp, som det vanliga. Vi hade också godisregn. Jag vill tacka Alecco, som var DJ för kvällen. Han var urgrym! Awesome!

Så nu är jag och Sandra helt, helt, heeelt slut! Mina fötter har domnat och man vill bara ha kyla nu. Jag försökte gå ut, men det är plus grader! Överraskar mig. Jag får dränka min panna i handfatet, I guess!

Hoppas att ni också har haft en väldigt bra kväll. Dansat på dansgolv, eller helt enkelt suttit hemma framför tvsoffan med godis och snacks. Skulle sitta fint just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0