Hey där..

Inför kvällens slut lyssnar jag på Byz. Bl.a Hey Där och Karatefylla - två gamla låtar med en massa minnen! Ska fixa in dem till mobilen så kan jag dunka de två låtarna hela dagarna. Efter det blir det att få bort nagellacket på mina naglar, för imorgon blir det en ny färg! Antagligen det nagellacket jag fick av morsan. Naturlig och bra! Haha.. måste säga att jag kan inte släppa tanken på honom, det är sjukt! Jag babblade på om honom till Sandra (som inte orkar att höra om honom längre) Haha, men sedan så är jag dum nog och babblar på något dumt om Taylor. Haha, hon fick nog det värsta aggresiva utbrottet jag någonsin har varit med om! Hon slog mig med min kudde, hahaha! Tur att det var på skoj - eller var det verkligen det ? .. That's the question.

Som plåster på såren Sandra, tillägnar jag den här låten till dig. Våran sommarplåga, vi snackar om Flipsyde - When it was good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0