Vågar jag, verkligen ?

Hej allihopa!

Är hemma från den stora dagen. Jag kom till kulturhuset klockan 7 och åt frukost med gruppen. Efter det repade vi och jag gick runt med en kamera och fotade lite vad som helst. Systemkamera! Jag blev så glad att det inte blev en digital. Systemkamera är och kommer alltid vara bäst! Men iallafall - 72 ungdomar kom, kanske inte mycket tänker ni. Men politiker, rektorer och tjänstemän kom. Så.. där vid hundra ? Det var ganska mycket folk i lokalen iallafall.

Under dagen och kanske halva natten har jag tänkt på hur han kommer reagera när jag ger honom kortet. Eller ger honom och ger honom - jag ger honom inte på det sättet. Om han kommer reagera bra eller inte. Ifall han är med sina kompisar just då, och de skrattar.. Så jag börjar tvivla. De eller han kommer kanske tycka det är töntigt ? Tänk om hans kompisar kommer jiddra med mig, liksom - "Åh, du är kär i honom. Hahahaha".. Ångesten svämmar över och det kanske är bättre att jag slänger kortet. Ingen mening..

"I thank you so much.. but I'm too shy and afraid. His friends gonna laugh at me.." /till spanjorskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0