Engelskt inlägg

Update: Haha - denna person som tycker att jag är sämst på engelska och tycker att jag inte har någon chans i LA är bara avundsjuk eftersom att jag är bättre än personen på engelska och att jag kommer få råd att åka till språkresa! ;)
Btw, jag menar "Learn us brittish" inte "Learn US brittish. Jag kan förfan skillnaden, idiot -.-'

Let see if my english are so bad that you telled me yesterday. Well.. I just came home from school. It was okay the first lesson but on the mathlesson I had headache, even on the germanlesson. Lucky me that my day at school was short. Haha, me, Isa, Amanda, Tove and Martina was a bit funny at the germanlesson. Not so unusuall. Let see.. my english aren't bad, isn't it ? No. And I haven't use Google Översätt. Why should I use it when I can english ? English is my favorite subject at school, except that we have too learn us brittish. But its easy and it's not so hard to understand. So why the hell sucks I in english ? I don't spell "said", "sayd", so don't tell me that I suck ;)

Haha - gud vad underhållande det där var! Men ja.. jag och Isa snackade mycket om kommentaren och jag antar att jag vet vem som kommenterade. Nämner inga namn, men jag kan tala om för den här personen att hon kan inte bete sig moget. Äldre än mig - verkar inte så. Haha.. "Du kommer sticka gråa strumpor som är lika gråa som dina chanser i LA", jag och Isa asgarvar varenda gång! ;) Men jaja.. shet samma. Ska försöka glömma kommentaren och gå vidare, ibland så är jag på dåligt humör av sådana. Men imorgon är det över - I promise!


Kommentarer
Postat av: Anomym*still*

ok you do not have to write lesson after ever freaking class u have!?! Learn US brittish hahaha sorry din engelska suger tror du inte mig så kommer du få klara bevis på de i LA, Du kommer ju inte passa in särskilt bra där heller och du om du någonsin(hoppas inte på något som inte kommer bl av) kommer dit så är de till att rå plugga i 2 veckor sen åka hem lika blek som när du kom!!!!

2010-01-20 @ 13:18:37
Postat av: Sarah

Fan vad lågt att hacka på någon och inte ens våga stå för det -.-' Jag tyckte att din engelska var bra, you rock girl ;D

2010-01-20 @ 22:14:15
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHA! jävla IDIOT som skriver sånt här, ta verkligen INTE åt dej, detta e nån sjuk jävel som sitter o skriver skit för att den inte har nåt annat att göra!HAHA, SYND ;)

måste den vara anonym också, rädd kanske?

2010-01-22 @ 19:42:48
URL: http://olssonsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0