Hem ljuva hem!

Nu är jag hemma från Sandra. Det kunde tyvärr inte bli hela helgen eftersom att hennes familj skulle gå på bio och se på Avatar, som en familjekväll. Men det var riktigt kul iallafall - eller, det är alltid kul att åka över till hennes pappa! Igår.. hmm, vad gjorde vi då ? Haha.. vi flummade väl runt som vanligt. Och idag var det minst lika lugnt, men man behöver inte alltid göra någonting speciellt när man kommer över ? Så länge man umgås är det hur kul som helst! Just det, vill påpeka att Sandra har det sötaste marsvinet ever! Puff ♥

På måndag skulle jag ringa till henne igen. Inte många timmar kvar tills dess. Tiden går fortfarande lika snabbt som förra terminen! Nu så ska jag bara ta det lugnt. Vara inloggad på facebook bl.a och vara social med pappa. Har en himla mycket att snacka med honom - personliga saker, men inte mina personliga saker. Mycket är tungt nu, men jag kan åtminstonde hantera det med tyglarna på plats.


Sandra med hennes älskade nintendo DS

Puff! ♥

Ett egofoto! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0