Hercules - bästa tecknade film

Hello, guys.

Jag vet att uppdateringen har varit låg idag - men under dagen har jag varit väldigt trött. Jag har väldigt stora påsar under ögonen och det känns som om jag håller på att däcka snart. Men anyway. Jag väntar på att Sandra ska komma hit efter hon har ätit. Vi ser nämligen på Hercules. Haha, det känns som om man är liten igen! Men filmen är sjukt bra och har alltid tyckt så. Bästa tecknade filmen sedan femårs-ålder! Hercules var "min hjälte" ;)
Jag minns att jag ville vara "filmens prinsessa", ni vet.. brunetten med lila klänningen. Jag tyckte att hon var så fin! Och jag minns att jag var rädd för Hafez, brinnande håret.. och jag tyckte att Skrik och Panik var roliga ;)

Sandra ska nog sova här idag. Då får hon ta med sig Van Helsing, eller något.. som vi kan se på kvällen med lite popcorn och sodastream till.

(Bild från Google)

Kommentarer
Postat av: Aggie

Ja, precis, TWILIGHT ÄGER!

2010-01-16 @ 21:29:45
URL: http://agsss.blogg.se/
Postat av: Josse

yes =)

åh,tack så mycket!= )

2010-01-16 @ 22:36:19
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0