Huvudvärk kan komma plötsligt

.. Treo lindrar snabbt och effektivt.

Nej, det gör det inte - säger vi.  Min huvudvärk dödar mig och jag är så uttråkad. Jag slutade för en timma sedan och jag har inte kommit på något att göra! Sandra slutar inte förrän tre.

Okej, nu börjar det låta som om jag inte har andra kompisar. Sandra, Sandra, Sandra, Sandra.. men jag har kompisar. Bara det att många av dem bor inte nära mig. Sandra (som också är min bästavän) bor typ.. 25 meter ifrån mig. Men egentligen, vem bryr sig hur många vänner man har ? Så länge man har någon så kan man leva. Allihopa behöver inte ha tjugotals kompisar.. inte för mig iallafall.

Ville bara säga så, eftersom att jag tror att många har funderar på det. Men när Sandra kommer hem ska vi sälja hennes lotter. Vi är nog klara med polkastängerna. Och idag är det ju stormöte för skidresan.. så får vi se om vi har nått vårat mot. 72.000, en hel del pengar! Men ja..

Nu ska jag ta något att äta, sen en ipren eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0