Jag hatar blogg.se på kvällarna

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Isabelle Carlsson
Låt just nu: Baby got back - Sir Mix Alot (Älskar!!)
Om du röker: Nej, rökning dödar ._.
Beroende av: datorn, vänner, Jackson och Twilight.
Vem behöver du mest just nu: sängen! Trött som usch!
Vad tror folk om dig: Flummig, bad humor, men schysst ? ;)
Stämmer det: Ask my friends.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon är fina, min mage (?).
Vad säger du för att imponera på någon: Jag säger ingenting, blyg..
Hur imponerar man på dig: Att vara sig själv och faktiskt ha humor ;)
Brukar du skratta för dig själv? Hahah, jaaaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Va?"
Vilken är din favoritmålning? Ehm.. *tänka* 
Vart bor du: I en håla o_o
Trivs du där: Haha, öhum.. ja, antar jag.
Äger du några converse: Typ.
Festar du mycket: Är ingen partypingla
Är du allergisk i mot något: Björkpollen, uhh..
Hur svarar du i mobilen: "Hallå ?" 
Vem ringde du senast: Sandra
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Haha, kommer inte ihåg OwO
Antal sömntimmar inatt: 5 ._.'
Sov du ensam: Inne i brorsans rum .. uhh, ni ser anledningen längre ner!
Tycker du om din pappa: Han är bäst. Bäst, bäst, bäst, bäst!!! ♥

Brukar du komma i tid: Yes
När mår du bra: När jag får umgås med familj och vänner
När blev du fotad senast: Haha, öh.. förrigår!
Vanligaste färg på dina kläder: Rött, tror jag (?)
Vad tycker du om fötter: Vad är det för fråga !?
Är du smart: Smart brunett!
Är du aktiv i skolan: Ja, eller försöker.
Vem/vilka saknar du just nu: Jannie, bejb ♥

Favorit dryck på morgonen:
Oboy <3
När brukar du gå och lägga dig: vardagar: 22:30-23:00, helger: 12 eller 1 ;)
Är du blyg: Som fan!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, mer typ.. "ärligare" än mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, ibland.
Har du spytt offentligt: Yes
Har du varit full? Don't drink alcohol
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ändra manligheten ofc! ;D
 Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Familj och vänner
Är du nöjd med ditt liv: yes
Om inte, vad vill du ändra på: vet inte
Är du bortskämd: Jag vet inte..
Gillar Du killar: Jackson Monroe Rathbone ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0