Jag vet - Jag vet

Jag vet att min uppdatering är sådär, va ? Men man måste tänka på att jag har skolan framför mig och man har en hel del läxor att ta hem. Den här veckan har jag fem läxor, då är det bara att plugga. Helgerna kommer uppdateringen vara bra. Inte enkelt att ha "två" jobb. Tre tillochmed - om man räknar med säljandet. Så man får vänja sig vid dessa inlägg!

Men iallafall, kom just hem från skolan med min sjukt tunga väska. Böckerna väger en hel del! Tog med alla läxor förutom matten eftersom att jag har fram tills fredag på den. Måste öva som sjutton på svenskan! Ordkunskap - tidningar. Som repotage, vad är det.. och jag har inte övat någonting. Och så ska det vara förhör på det imorgon, fantastiskt! Dags för mig att släpa baken och plugga! Sedan ska jag och Sandra sälja våra sista polkagrisar!

Vi hörs.. väl senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0