Jannie och min dag!

Har alldeless nyss klivit upp ur sängen efter en jobbig natt. Det var varmt, och det var ljust inne i rummet.. uhh, gick inte att sova överhuvudtaget! Så jag har tagit en dusch och känner mig fräsch igen!

Jag har även suttit och dagdrömt om Tokio Hotel-konserten i mars. Haha. För några månader sedan frågade Jannie mig ifall jag skulle vilja följa med. När jag lyssnar på Tokio Hotel, är det väl ändå en självklarhet att jag följer med! Haha. Så jag har försökt föreställa mig hur konserten kommer bli. Jag ska snacka litegrann med Jannie om det idag, ifall det är säkert om jag kan följa med! Man blir sakta suktad! Man vill nästan att tiden ska gå lite fortare än vad det redan gör!

Just det - grattis, säger jag till Amanda som fyller fjortis år! Hoppas du får en underbar dag med fina presenter. I love you ♥ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0