Mått dåligt och är väldigt hängig

Dagen har varit jobbig och nästan alldeless för seg. Jag har bara velat lägga mig i sängen och sova några timmar, men jag ville inte vara osocial med Sandra. Just det, detta måste varnas - Nu för tiden kan jag bli väldigt sur och trött. Har nämligen fått det där som ingen tonårsflicka vill ha, jag tror att ni vet vad jag menar. Jag tackar pappa starkt för att han köpte bindor åt mig. Jag hade ångest när jag skulle säga det till honom, och att jag hade fått det. Hur skulle man säga ? Men som tur är att han inte pratade om det när han kom hem. Puhh..!!

Så nu ska jag antagligen lyssna på ljuv musik (hårdrock eller rock.. ROCKON!) och försöka tagga ner litegrann. Hemskt att detta ska hända dagen innan skolan. Hoppas som fan på att brorsan lägger av med att driva med mig. Han ställer så dumma frågor och ljuger bara för mig. Åh, så just nu kastade jag ut han ur mitt rum. Det dummaste är - han vet att han inte är välkommen i mitt rum, men han går in iallafall som om allting är hans. Han måste vara glad över att inte ha den här jäkla perioden!! Men fortfarande är han sjuk i huvudet. Åh >.<
Nej, nu ska jag vila huvudet. Sen ska jag äta och sova. Skolan imorgon, suck! Ingen, då menar jag verkligen ingen, får förstöra min dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0