Mina favoritbloggerskor är...

Många avslöjar vilka som är ens favoritblogg i vardagen. Så nu vill jag avslöja min för er:

Först: Kenza
Andra: Kissie
Tredje: Dessie
Fjärde: Foki

Nu kan jag genast höra Zenobia tänka: What !? Kissie ?
But yes, that's me! Det är kul att följa hennes blogg och att hon vågar sticka ut. Vågar visa vad hon tycker, och det bästa är: hon tar inte åt sig ett skit från andra!
Kenza är kul att läsa, för att hennes blogg är så personlig och bra!
Dessie är bara.. skrattretande men kul. Blondin på håret och i skallen!
Foki, jorå. Hon har man alltid tyckt om men - börjar sakta bli överskattad känns det som.


"What !?"
"Kissie is the one and only" ;)


Kommentarer
Postat av: Zenobia

jaha ??? tack för den då!!! jag gillar inte hennes blogg men den e intressant att läsa faktiskt

2010-01-10 @ 13:17:29
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0