Neej!

Den nya designen på blogg.se är lite - konstig, eller hur man ska uttrycka det, på min dator. Det stör mig väldigt mycket, men jag hoppas att det blir en vana! Om inte så.. får jag tvinga mig till att vänja mig! Men nog om det! Hej! Jag hoppas att ni har haft en lika solig dag som mig, och även varit "soliga" ;) Glada, med andra ord. Jag har inte orkat slänga in ett inlägg tidigare.. lite skönt med paus, sådär. Men ja, jag har nyss kommit hem från kiosken här uppe. Köpte mig två klubbor, två patroner och extra tuggummin med hallonsmak! Jag hinner äta i mig dessa innan pappa kommer hem vid 19-tiden. Jobbar hårt, stackaren!

Men, men.. ska fortsätta med det jag gjorde! Och ja, jag lovar att jag kommer återkomma senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0