Queen of Pop

Michael Jackson var King of Pop. Britney Spears måste då vara Queen of Pop. Hon är så himla fantastisk och jag har alltid gillat henne! Vid barnsben ville jag se ut som henne. Jag älskade (och gör det fortfarande) hennes ögon och hår. Jag älskade alla kläder hon hade på sig på sina musikvideos - och jag älskade hennes låtar förstås! Favoritlåtarna för mig är dem gamla. Som Lucky, Everytime, Oops.. I did it again och Toxic.
Hon har förändrats en hel del under åren. Särskilt musiken. Från "de mest kärleksfulla och känsliga" till det mer "sexiga" hållet. Piece of me, där började förändringen, tror jag. Jo, jag tycker om hennes låtar fortfarande men fortfarande är de gamla bäst. Om jag ska välja en favoritlåt från nutiden, eller vad man ska kalla det - så är det nog Piece of me, Circus, Gimme more och Womanizer. Iallafall är Britney en fantastisk och framgångsrik artist. Underbar röst och sjukt vacker!

Vad tycker ni om Britney "Queen of Pop" Spears ? Vilken är era favoritlåtar av henne ?

Hit me baby one more time - första låten jag lyssnade på av henne vid.. 5 årsålder.
Kommer alltid att tycka om den!

Kommentarer
Postat av: leo

intresseklubben antecknar så att tangetbordet glöder

2010-01-18 @ 07:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0