Spansk fest "Fiesta!"

Nu är jag hemma, usch så sent det blev! Skulle hem vid 17-tiden, men eftersom att vi var på fest så fick det bli denna tid. Haha, det blir verkligen en kväll man kan minnas! De som var gäster var från någon spansk kyrka som Jannie går i och de var hur trevliga som helst! Trots att allihopa talade spanska till varandra, så lät det som musik i öronen. Spanska är ett fantastiskt fint språk! Jag blev inte van att få "hälsningskyssar" på mina kinder, åh.. otroligt fina människor alltså! Alla var lika trevliga och enkla att prata med!

Jag vet inte vad vi spelade sedan, men det var någon lek. Man skulle säga två ord och sedan "Fiesta". Så jag sa "Ciede, pastor, fiesta!", typ. Leken låter hur tråkigt som helst, men det är väldigt svårt att förklara, eftersom att de förklarade leken på spanska. Haha, hur kul som helst. Väldigt väldigt underhållande!

Men - tidigare på kvällen kom någon pojke, kanske.. 12 bast ? och sa att någon annan kille tyckte att jag var snygg. Så följde den där killen efter mig och Jannie (tro inte att han är en slags våldtäcksman, han var bara .. 11 kanske ?), så drev han med oss. Usch, så irriterande! Han kallade mig "Kompis", och en himla massa. Och under hela kvällen verkade som om han längtade efter att få krama mig. Så gjorde han det och sa "Yes!".. Öhum. Så när jag gick hem så gav han mig slängpussar och så.. Euw! Som sagt, this is for you boy - det kommer aldrig bli vi två!!

Den bästa kvällen på länge. Spanjoler är det bästa jag vet! Señor och señoritas forever! Man önskar att man nästan själv vore spansk!

Bilder från kvällen - endast på oss!


Muppface *host*

Loveface ♥

Muppface och Loveface togheter. Just det - direkt efter skrämde "Hej snygging" killen skiten ur oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0