SVAR PÅ TAL!

jag e jätte ledsen men jag tror aldrig att du kommer komma till LA du har ju lixåm INGEN kontakt där å din engelska suger så there i sayd before someone else did du passar i sverige där du kan sitta och sticka strumpor lika gråa som din chans i LA Sorry had to make it clear;)

Det första jag ser när jag läser en kommentar. Fyfan, vad omoget. Anonym jävel, också! Snälla, ge mig ett namn eller en kontakt så att jag kan svara där istället på bloggen. Tyvärr, men nu svarar jag på det här inför allihopa.

Varför ska jag ha kontakt där ? Jag ska bara på en språkresa med Sandra och vi ska bo hos en värdfamilj. Vad ska jag ha kontakten till ? Min engelska suger inte alls. Jag har en faster som snackar flytande engelska och hon har en son som kan lite svenska. Annars snackar han engelska. Min faster och kusin kommer hit varenda sommar och är här flera veckor - klart jag måste snacka engelska då. Min kusin förstår mig och jag brukar varna honom att jag kan säga några ord fel, men han säger att jag är jätteduktig. Jag kan engelska - bra nog för att vara en 13-åring. Dessutom, man åker inte på språkresa för att man bara är där, utan också för att lära sig lite till. Tänk på vad en språkresa innebär innan du lämnar en sådan kommentar som denna. Din sista mening kan jag inte göra mycket mer än att skratta åt. Ha-ha-ha! You made my night!

Skaffa en hobby och var mogen, din omogna anonyma person!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0