TRÅKIGT!

Om just dig
Namn: Isabelle
Född: 12 November 96'
Bor: Sopkorg
Smeknamn: Bella
Familj: Pappa, bröder och.. mamma..
Skola: -


Har du under denna månad:

Saknat någon: Yes
Ångrat något: Faktiskt inte..
Ljugit: Nej
Svikit någon: Nej
Känt dig sämst: Öh.. nej ? 
Gråtit: Tror inte det - har mest gråtit då jag har varit sur ;)
Skrattat: Haha, all the time!
Varit sjuk: Nej
Varit utomlands: Nix
Pussat någon: Nix ^^'
Haft sex: No comments
Träffat någon som du chattat med på datorn: Nej..


KÄNSLOR
Gråter du ofta: Inte längre
Skrattar du ofta: All the time!
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur har du mått den senaste tiden: Har mått väldigt bra!
Har du funderat på självmord: Nej


ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Nej - eller, jag tror inte det ;o
Blir du lätt förälskad: Jaaa! ;o
Är du kär i kärleken: Hahah.. öh. Vad ska man svara ?
Tror du på ett föralltid: Beror på.
Är du förälskad just nu: Hahahah - jaaaaa! ;) 3 pers. ;'o
Om ja, vem: Justin Bieber, Jackson Rathbone och han
Vilken sorts killar gillar du: Tillitsfulla, omtänksamma och snälla killar ;)
Har du blivit sårad av kärleken: Nej.
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja, det har jag väl
Ska en kille vara söt eller het: Både och - men också ha personlighet
Ska en kille vara lång eller kort: Längre än mig, och jag är ganska kort ;)
Ska en kille vara blond eller brunett: Brunett, helst.
Får du många killar: Hahah.. öh, nej ?

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett
Ögon färg: grön/blå
Långt eller kort hår: Kort och långt ;)
Snygg eller ful: Snygg ;o
Nöjd över dej och ditt utseende?: Öh, ja
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Yes, ibland
Har någon sagt att du borde bli modell: Nej ;o
Har du långa naglar: *host*
Sminkar du dig: Ibland
Varför, är du inte vacker utan?: Jag kan gå överallt utan smink ;') Big confidence!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0