Uh.. fan också.

Klockan är några minuter före 23 och här sitter jag och har ont i magen. Jag vet inte om min "lingonvecka" har börjat en eller så (föredrar att inte säga m-ordet) Brukar få den här magvärken ganska ofta, några gånger per månad. Lika hemskt varje gång också! Nej, så nu ska jag antagligen pallra mig ner i sängen och läsa en bok! Det ska jag göra!


Tack för alla fina kommentarer ni har gett mig idag! Måste vara "kommentars-rekordet" hittills, och jag är så himla glad! Ni får bloggen fortsätta leva och ni höjer intresset för mig. Så jäkla underbara ni är!


Puss på er gurkor! Nu värker magen och jag tror att jag håller på att dö snart! Hörs imorgon!

Update: Och hörni, glöm inte bloglovin!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-01-05 @ 02:50:58
URL: http://nadiamazhoud.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ofta man skriver i sin blogg att man har sin "lingon vecka" ... -.-

2010-01-05 @ 19:35:08
Postat av: Bloggaren

SV; Du med.. inget namn. Om du inte tycker om min blogg, så fine! Jag bestämmer över min blogg och jag bestämmer över vad jag får och inte får skriva. Jag är inte en i mängden, så jag bryr mig inte om vad andra tycker. Skaffa en egen blogg och skriv själv vad du vill skriva. My blogg, my rules. Get it.



TACK!

2010-01-05 @ 20:19:42
URL: http://isabellesusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0