Hon våldtogs på skolan - pojken hyllades

Jag läste om den här artikeln i tidningen. Det var en 14-årig flicka vid namn Linnea som blev våldtagen på en skoltoalett. Efter när detta hade skett ville hon inte hålla tyst om det. Pojken som våldtog flickan hyllades därefter, till och med av Linneas kompisar. Hennes kompisar lämnade henne för att de hyllade pojken och hon stod ensam kvar. På skolavslutningen hyllades han återigen och fick en egen Facebook-grupp med 4000 medlemmar. Därefter våldtog han en till flicka. Eftersom att ingen trodde flickan, flyttade hon 50 mil bort. Men hon riskeras att flytta tillbaka.

Det var en dokumentär om detta i veckan i programmet Uppdrag Granskning, dock såg jag inte på det. Men jag tycker att detta här hemskt. Pojken som gjorde detta ska enligt mig kastreras och sedan avrättas. Han har inget vett i skallen och varför ska han hyllas ? Gjorde han rätt ? Nej! Jag fattar inte varför hennes kompisar stod på hans sida ? Är hans ens värd en grupp på facebook eller ett "bra jobbat" ? Inte alls. Vad tycker ni om det här ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0