Dagens film och tvprogram

Kollade lite på vad det finns på tv idag. Först ser jag nog på sommarkrysset. Konstigt nog gör jag en egen kryssplan, men när jag får lösenordet ringer jag aldrig in! Haha.. Men det är kul att göra så. Fast, det skulle vara kul att få lite cash. Efter sommarkrysset ser jag nog på The Last Kiss, som visas på kanal 5 klockan 21:30. Verkar vara en jättebra film, vad jag såg på trailern. Det är en dramakomedi som handlar lite om livet, förlåtelser, äktenskap, vänskap och vad som händer när man fyller 30. Han som spelar JD i Scrubs är med i en huvudroll! Haha.. jag undrar vad han kommer hitta på i filmen för kul. Han är hilarious i Scrubs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0