Lugn fredagskväll

Ingenting hände idag, jag orkade inte ringa någon. Ibland är det skönt att vara ensam - tycker jag iallafall, som har haft prov osv. den här veckan. Så jag har inte särskilt lust att ringa någon. Är dessutom väldigt trött. Det är bara jag och min bror som är hemma ikväll, med hunden också då. Pappa har grillfest med jobbet och lär nog bli hemma om någon timma. Jag ska nog se om det blir någon bra film på teve, annars blir det bara någon film som jag har. Poppa lite popcorn och göra Sodastream till! Mys, mys..

Vad har ni för er ikväll ?


Random pic'

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om årets sommarplågor :) Vad gör du? Kram

2010-05-21 @ 21:38:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0