Nu är det sommar!

.. Eller hur ? Värmen är hur skön som helst och man kan äntligen gå i bara ben och ha linnen på sig! 22 grader är det hemma hos mig och det känns helt okej. Jag hade på mig jeans till skolan idag, gissa om jag lökade ? Haha, oja.. så jäkla varmt! Så nu har jag på mig kjol - fick inte låna shorts av min brorsa. Taskig han är! Haha.. annars så lyssnar jag på musik från Spotify. Kan inte fatta att Isa, min kompis, har över 1500 låtar! Haha, musiclover #1 ? Tror det!

Ska ut i solen och sola, antar jag. Sen ska jag nog packa ur-och in i diskmaskinen. Skulle vara med Linnea idag, men hon kunde inte. Ringde även Sandra, kunde inte heller. Men imorgon är jag nog med Sandra. På torsdag med Linnea! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0