Run like you never ran before!

Fy sjutton, vad jobbigt det var! Jag skulle verkligen nöja mig med att det skulle regna för solen stekte verkligen. Oho.. ville till "vattenpauset" som var halva av sträckan. Efter det var det bara att springa igen, fast jag gick också. Jag kom in till mål på 54 minuter, slog förra årets rekord! Jag är verkligen nöjd!

Dissade Zenobia under varvet - hon stannade upp och hade sträckt sig och så, nästan som håll.. haha! Nej, men det är enklare att springa ensam. Går mycket snabbare också! När jag kom in i mål så satte jag mig med Malin och snackade lite. Väntade på Linnea som gick hela varvet. Väntade ca 20 minuter. Skönt att vara hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Zenobia

tackar för dissen!!!! hade sträckt mig fett mycket... hehehe stog typ att du hade sprungit på 1,04 när ja kollade ^^

2010-05-13 @ 09:57:38
URL: http://mylifemydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0