Decembermys



Jag sitter just nu och bara surfar på datorn. Jag har gjort mitt plugg och lämnar dem åt sidan nu. Strax ska jag nog ta en varm choklad nu i vinterkylan. Jag huttrade och frös ihjäl mig på vägen hem från skolan! Minus grader behöver jag inte ens tveka på. Tro mig, det var det! Jag hoppas på att det snöar imorgon, det gjorde det kanske 3 minuter idag. Men knappast att det stannade kvar.

Nu ska jag gå ner och se på julkalendern igen. Supersnällasilver-Sara och Stål-Henrik, det programmet kommer jag mycket väl ihåg! Med det blir det varmchoklad och förhoppningsvis något annat gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja



vill bara säga att jag har just nu en tävling som man kan vinna en sjut snygg jul blogg design,



kolla

http://minbloggdesign.blogg.se/2009/november/tavling-fa-jul-blogg-design.html

2009-12-01 @ 18:55:36
Postat av: Din broder !!

Jag tränade fan i 2- grader och jag hade INGET problem ...

2009-12-01 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0