Erik Grönwall - Sveriges nya Idol

Ett stort grattis till pojken! Han klarade alla låtar helt perfekt. Jag blev lite skraj när han skulle sjunga vinnarlåten eftersom att den var för lugn, men det var inga problem! Han gjorde den sjukt bra! Jag tackar svenska folket som bara den, för att ni röstade på honom när inte jag kunde det! Man får hoppas att han fortsätter med musiken när inte dem andra "första-platsarna" gör det. Kevin Borg ? Vem minns honom nu för tiden ? Och Marie Picasso ? Erik Grönwall kan man minnas länge. Fortsätt med musiken, grabben! Du har allt! ;)

Dålig kvalité på videon.

Kommentarer
Postat av: bea <3

SV: Tack för tipset. Men jag vill inte blogga mer.. fast det känns ju onödigt att lägga ner bloggen när man lixom har 21 besökare varje dag..

2009-12-12 @ 17:04:44
URL: http://bebbefun.blogg.se/
Postat av: Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Vad är det bästa med att ha en blogg tycker du?:D

2009-12-12 @ 22:39:02
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0