Inte haft någon lust alls



Idag har jag inte alls känt någon lust att blogga pga. personliga saker. Jag har mått väldigt dåligt och varit ledsen. Men nu så.. Under tiden så har jag också pluggat till svenska-förhöret. Den här gången ska jag kunna räkneord, prepostitioner och pronomen. Jag tror att vi har övat på alla ordklasser då. På NO-förhöret gick det jättebra. Det var enkelt, men ganska klurigt vad Ammoniak och Natriumkarbonat har för kemiska former. Matteprovet gick åt skogen. A-delen var hur enkel som helst, det var nemas problemas. Men B-delen fick mitt självförtroende att sjunka. Och jag har hatat matte sedan.. vad blir det ? 2:an. Och nu ska jag gå till "extramatte-läraren", för att prata om det. Som någon slags psykolog. Tack för den. Då ska jag gå hos två psykologer. Henne och.. någon annan, bl.a om den personliga saken. Sämst, men det kanske gottgör mig ?
Egentligen skulle jag till gården med Sandra för att se på Twilight, med våran skidgrupp. Men Sandra kunde inte och jag vill inte gå dit utan henne. Så jag stannar hemma och ser på Twilight istället! Synd att jag inte har någon julmust eller pepparkakor, som dem skulle bjuda på. Hmm.. kanske varm choklad duger ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0