Nyvaken och redan eftermiddag. Hmm..

Jag sover väldigt länge nuförtiden! Helt sjukt, eftersom att vanligtvis på helger sover jag kanske.. 9-10. Men nu vaknar jag upp klockan 11-12 tiden! Jag känner mig som Sandra, hon sover som en stock! Kan vakna upp vid 13-tiden. Men hon är cool. Synd att hon är i Finland nu, men önskar henne ett gott nytt år iallafall!

Idag händer det inget mer än att bara slappa. Ska försöka ringa Linnéa och se vad hon gör (som jag egentligen skulle göra igår.. men orkade inte *schh*). Jag vill ut idag, ut i snön! Som jag dock börjar tröttna på men det går över vissa dagar.

Haha, sitter och fnissar åt mig själv. Bamse (som vi kallar Bumlingen), stor som ett monster men fruktansvärt snäll, ligger och snarkar brevid mig! Han ser så sjukt kul ut och snarkar högt. Naw, inte kan man ha honom i knäet. Han väger en hel del. Spansk Mastiff är han, och dem blir väldigt väldigt väldigt stora! Ska försöka hitta en bild på en Spansk Mastiff så ska ni se!


Riktiga biffar! Så här ser Spanska Mastiffer ut när de är fullvuxna, o-em-ge!

UPDATE: Och vi trodde att Bamse var en Labrador, men vi hade antagligen fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0