Till Sandra - världens bästavän



Sandra
- man vet egentligen inte vart man ska börja. Du är en helt fantastisk person som alltid är glad. Du förgyller dagarna jag lever i. Det är så skönt att veta att jag kan lita på dig, att jag kan komma till dig när jag behöver stöd, att jag vet att du kan hålla hemligheter och att du lyssnar på mig. En sådan vän behöver allihopa. Du är bra på alla sätt du kan tänka dig. Du skiner självförtroende och lycka, och det gör mig så glad. Om du är glad är jag glad. Du betyder en massa och jag vill att du ska veta det. En vänskap varar i en evighet. Det gör även en vänskap med dig. Alla minnen som vi har är nog det bästa som vi har tillsammans. Vi kan skratta åt dem och minnas. Allvarligt, jag är ingenting utan dig. Du är lyckan i mitt liv. Du får mig att skina som en sol när du är i närheten. Du är den bästa bästavännen man kan få och jag är överlycklig att du står ut med mig. 7 års vänskap - wow, hur många bråk har vi ställt till med ? Inte många. Vi kommer så bra överrens att det är omöjligt. Vi är som gjorda för varandra. I ♥ S forever and ever and ever. Inget mer med det ?
Jag älskar dig! Vaggan till graven, graven till vaggan.

I wanna grow old with you, bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0