Twilight soundtrack - Linkin Park

Hej allesammans!

Jag sitter just nu och lyssnar på en av världens bästa låtar. Linkin Park - Leave out all the rest, som en gång var Twilight soundtrack och kommer alltid vara det. Jag kan inte fatta, jag ska på New Moon på måndag! Imorgon blir det en toppendag. Först: Simträning 13:45 till 15:00. Sen ska jag hem, ta det lugnt. Se på Gossip Girl och Top Model. Sen sover jag och nästa dag är det New Moon dagen. I can't believe it! Man längtar som bara den och skakar. Det är inte många som har förhandsbokat på måndag. Det är jag och Frida och tre andra. Kanske är det bara vi ? Hoppas det också är ungdomar som tycker om Twilight, så är det alla vi som skriker. Nej, det spelar ingen roll. Jag och Frida kommer skrika och gråta oavbrutet.


Jag älskar låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0