Tisdag = Veckans tråkigaste dag

Jag avskyr verkligen tisdagar! Veckan har börjat på måndagen och det är väl okej, då kan man snacka med kompisar vad man har gjort under helgen. Men tisdag - allt plugg börjas igen. I plugget på tisdagar hatar jag att jag har svenska, matte och engelska, nästan exakt efter varandra på eftermiddagen! Det är något att sucka för. Det känns skönt att vara hemma, har varit hos Sandra hela eftermiddagen, därför blev det inget inlägg! Ska strax plugga till matteprovet på torsdag. Efter det blir det dusch, middag och sova. Sovmorgon imorgon!

Vad är veckans tråkigaste dag för er ?

Det bara blommas och grönas här hemma hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0