Alla kan göra någonting

Var inne på Kenzas blogg och skrollade ner litegrann. Hon hade tydligen skänkt några tusenlappar till dem på Haiti. Gud, vilken underbar person. Så jag gick in på Rädda Barnens hemsida och bestämde mig för att skänka en tia från mobilen. Har inte mycket pengar på mobilen så att jag kan skänka fler, men alla kan göra någonting. En tia kan hjälpa, bara man gör någonting. Folk på Haiti har ingenstans att bo, inte ätit på flera dagar, inget skydd.. paradisstaden är förstörd. Så skänk en tia, en femtiolapp, hundra.. det är värt det. Varenda krona är värd det!

När jag skickade smset kände jag att jag gjorde något gott. Och det kommer allihopa känna, det lovar jag. Så skänk en gåva till Haiti nu. Tveka inte! Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0