Fy sjutton, vad det snöar!

- Eller ska man egentligen kalla att det snöar ? Det stormar, verkligen! Snön piskar en i ansiktet och vinden är otroligt kall! I detta väder stod jag och väntade på bussen. Det kändes lite obehagligt också. Det var en man som muttrade för sig själv "fucking Sweden, fucking Sweden" samtidigt som han rökte en cigg bakom mig. Sedan kom två andra, ganska gamla och snackade väldigt högt. Så jag flyttade mig ifrån busskuren och tvingade mig själv frysa. När väl min buss kom så blev jag genast varmare. Nu är jag hemma iallafall! Har lyckats få i mig oboy och två mackor, åt nämligen inget i skolan eftersom att jag skulle på möte med Ung I Håla igen ;)

Jag och Amanda snackar litegrann på msn. Skriver till varandra på engelska och vi har rätt kul! Eller - jag blir underhållen iallafall ^^ Blir även underhållen av detta klipp på världens osmartaste Lill-Erik, från serien Bert. Haha, han liknar min brorsa ;'o

Skratta och njut! (Skruva upp volymen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0