Jasper Hale <3 Isabelle Hale ;)

Nolife rubrik, men det är min fantasi. Kanske det ska stå Bella Hale ;o
Haha. Blev riktigt osocial igår, men jag hade tråkigt mot eftermiddagen. Men på kvällen så ringde Sandra mig! Oh god, hon är hemma. Finally! Så jag var med henne. Vi såg på Australia och New Moon (*host* på en hemsida *host*). Jag grät som bannemej och Sandra sa: "Bella, det är bara en film!" Haha, men Jasper är så beautiful! Har ingen märkt det än ? Vacker, vackrare, Jasper! Jag tycker att det är så synd om honom efter han hade "attackerat men ändå inte.." Bella. Naw, vilka skuldkänslor han får ;/

Men resten av dagen händer det inte alls mycket. Igår var det planerat att kvartersvärden skulle komma hit och fixa våran dumma terassdörr och några luckor. Så bestämmer dem en tid - 9:30! Så jag fick väl vakna upp vid niotiden, dog.. Så nu står han på nedervåningen och bankar och sliter. Väggarna vibrerar, ska han slå sönder hela huset eller vad är det frågan om !? Jag hoppas på att han blir klar snart! Orkar inte höra borrar, hammare och spik. Uhh.. GÅ HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0