Pannkakorna blev pannkakor.

Jag och Sandra var uppe och köpte ägg här uppe för att sedan steka pannkakor. Men så skulle hon käka - så då skulle jag steka.. Jag la i alla ingridenser och den första pannkakan blev skitbra - men så skulle brorsan ta den. Resten av smeten ligger i papperskorgen, med andra ord.. det gick åt helvete. Jag föredrar plättar och pannkakor från förpackning. Och kommer alltid göra det. Mycket smartare, och enklare kan det inte bli. Minst lika gott än brända, äckliga.. pannkakor! OwO

Pannkakor är bland det äckligaste jag vet - undantag med Sandras, mataffärens och amerikanska! Äckligt, saltigt, slemmigt, torrt.. smakar ingenting!! Åh.. nu klagar jag igen!

Bild tagen från recept.nu - vill inte visa mina misslyckade i papperkorgen -.-


Äckligt ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0