Finns så många som inte har vett i skallen

Jag var ute med hunden ett tag. Allting gick fint och både hunden och jag njöt av kvällssolen. Så kommer vi runt hörnet och det är två grabbar som snackar med varandra och har walkie-talkies. Så när jag går förbi dem, klickar ena grabben på en knapp så att hans walkie-talkie låter fruktansvärt störande. Så Bamse får värsta rycket och lyckades då se en katt. Bamse brydde sig inte om katten förrän ljudet kom. Så han verkligen springer och jagar katten att jag tappade greppet om kopplet. Så garvar dem och jag blev så jäkla förbannad.

Jag - Du ska fan inte göra sådär med hundägare!
Grabben - Men det var ju katten
Jag - Ja, men han brydde sig inte förrän du höll på med din jävla apparat!

Att vissa inte har några hjärnceller. IQ-befriade. Och det här är inte första gången det händer. Det var också någon idiot, med kepsen på sne, cigg mellan pek-och långfinger, trodde att han var allanballan. Han skall ju som en hund och Bamse fick återigen ryck. Vet folket inte att man måste visa respekt ? Om man nu vill ha hundens uppmärksamhet - eller min, varför inte gå fram och fråga om man får klappa ? Så himla mycket IQ behöver man inte för att gå fram, men tydligen behöver man det. Lär er hur man är mot en hund och ägare innan man håller på som man gör! Man är helt sjuk i huvudet om man ska skälla som man gör - mot en okänd hund, mot en okänd ägare. No IQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0